کارگروهی

خواسته ی امروز،نیازفردا

کارگروهی

خواسته ی امروز،نیازفردا

کار گروهی زمینه های کاربردی قابل ملاحظه ای دارد واین وبلاگ به منظور آشنایی انجمن ها،کانون ها،هیأت ها و... با مفهوم گروه، انواع و ویژگی های گروه ، علل جذب افراد به گروه، شرایط تشکیل و راه اندازی گروه و... تهیه شده است.

برخی از صاحب نظران محترم معتقدند:ما ملتی هستیم که می‌دانیم چه چیزی راه نمی‌خواهیم ، اما نمی دانیم چه چیزی را میخواهیم. گزاره بدین معنی است که درد مشترک داریم، ولی درمان‌مان مشترک نیست. درد مشترک را درک می‌کنیم، ولی در مرحله درمان فاقد اشتراک و اتحادیم.

چرا؟

چون از نظر سرمایه های اجتماعی و مهمترین بخش آن که اعتماد باشد، ضعیف هستیم و در نتیجه، رفیق نیمه راهیم، یعنی در مرحله ی گریز از خطر و تهدید مشترک، همراه و همسوییم و دسته جمعی فریاد میزنیم ،ولی همین که خطر برطرف شد، اعتمادها از بین می رود، راه ها جدا می شود، در مقابل همدیگر می ایستیم و هر کس به فکر گلیم و کلاه خودش است. به همین علت هم مدت‌هاست کلاه مان در پس معرکه تاریخ جامانده و   این وضع آنقدر ادامه خواهد داشت تا یاد بگیریم واقعا با هم باشیم، چون در آن صورت،می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم و بدون پاره کردن حنجره های مان، به خواسته های منطقی مان برسیم. بی تردید نگاهی به تاریخ و سرگذشت  اقوام مختلف و چگونگی رسیدن آنها به مرحله« چه میخواهیم» می‌توانند راهنمای ما در این مسیر باشد. هم اندیشی، هم‌گرایی و همکاری همگانی  نیز تاثیر  بس شگرفی خصوص خواهد داشت .

در نتیجه کارگروهی می‌تواند دنیای بهتری برایمان بسازد(=آخرت عالی)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی